Workshop Facebook Campagne in 1 dag

Je eigen Facebook Campagne in 1 dag! In deze workshop ga je leren hoe jij je zichtbaarheid op Facebook / Instagram kunt vergroten.

36
Dagen
20
Uren
12
Minuten
09
Seconden

Wanneer: Vrijdag 22 maart 2019

10.00 uur tot 15.00 uur

Locatie: De Steck, Doetinchem



Inhoud workshop

Deel 1 | 10.00 - 11.00


Waarom adverteren op Facebook/Instagram

Social Media Marketing Funnel Framework (strategie)

Deel 2 | 11.00 - 12.30


Facebook Business Manager inrichten

Werken met Facebook Advertentiebeheer

Facebook Pixels (uitleg)

Pauze 12.30 - 13.30

Deel 3 | 13.30 - 14.30

Je eigen campagne inrichten

Doelgroepen / Targetting

Plaatsingen kiezen

Advertentie formats

Tips bij het schrijven van converterende advertentie teksten

Deel 4 | 14.30 - 15.00

Vragen & Antwoorden

​Handleiding Facebook Advertereren


Wat anderen zeggen...

Facebook Campagne in 1 dag

Tijdelijke 105 euro voordeel!

Van €300 voor €195 (excl. btw)


Waarom adverteren op Facebook?

Wist je dat Facebook en Instagram samen ruim 15 miljoen gebruikers in Nederland kent?

Daarvan zijn ruim 7 miljoen dagelijks actief.

Het aantal Facebook bedrijfspagina’s is vorig jaar met 33% gestegen.

Let op: adverteren op Facebook wordt steeds duurder. Het is een spel van vraag en aanbod en de vraag is steeds meer aan het toenemen. Dit is het moment om in te stappen!

Met ruim 7 miljoen dagelijks actieve gebruikers is  de kans is groot dat jouw doelgroep daar aanwezig is.

Alleen weet jij nog niet hoe je deze doelgroep daar het beste kunt bereiken.

Waarschijnlijk heb je al een keer een campagne uitgevoerd en heeft deze veel bereik gehad. Wees  eerlijk tegen jezelf, wat was het resultaat van deze campagne?

Hoeveel nieuwe klanten heb je hieruit gehaald?

Laten we eerlijk zijn.. voor alleen bereik koop je niks, toch?

Waarschijnlijk was je op zoek naar leads (iemand die bovenmatig interesse heeft in je product) en nieuwe klanten.

Maar hoe realiseer je nu leads en klanten met Facebook?

Mensen zijn toch dagelijks actief, dat moet toch wel lukken?

Nee… zo makkelijk is het helaas niet.

Je zult moeten mikken op de juiste doelgroep. 'Targetting' noemen we dat.

Met Facebook en Instagram ben je uitermate goed in staat om je boodschap op het juiste moment bij de juiste doelgroep te laten uitkomen.

Doordat Facebook en Instagram zoveel dagelijkse actieve gebruikers heeft, beschikt het over een onschatbare waarde aan data.

Deze data stelt Facebook beschikbaar zodat jij deze kunt gebruiken om jouw doelgroep te kunnen bereiken.

Waarom resulteert jouw Facebook campagne dan niet in het gewenste resultaat?

Hier zijn tal van reden voor, een veel voorkomende is dat je doelgroep te klein is, je de verkeerde doelstelling hebt geselecteerd, je doelgroep niet matcht of dat je advertentie tekst niet aanspreekt.

Laat mij je hierbij helpen, in een live workshop help ik je op weg om meer resultaat te halen uit je bestaande campagnes. 

Tot snel!

Gijs Ros, eigenaar Marketing Rocks

Lees verder

Wanneer: Vrijdag 22 maart 2019

10.00 uur tot 15.00 uur

Locatie: De Steck, Doetinchem

Tijdelijke 105 euro voordeel!

Van 300 voor €195 (excl. btw)