Podcast #8: Facebook campagnedoelstellingen, welke moet ik kiezen? (deel 2)

In deel 2 van de podcast over Facebook Campagnedoelstellingen bespreken we hoe je lead campagnes en conversie campagnes kan opzetten in Facebook en Instagram. Het kiezen van de juiste campagnedoelstellingen is van belang om meer resultaat te halen uit je social advertising campagnes. Ik deel een aantal relevante tips die je direct kunt toepassen op je eigen campagnes.

more

Podcast #7: Facebook campagnedoelstellingen, welke moet ik kiezen?

Facebook Campagnedoelstellingen Kiezen

Het selecteren van de juiste Facebook campagnedoelstelling kan jouw campagne maken of breken. Ben jij je daarvan bewust? In deze podcast leer ik je welke Facebook Campagnedoelstellingen er zijn en welke intelligentie hier achter schuil gaat.

more

#4: LinkedIn Marketing Tactieken: wat je moet weten (met Corinne Keijzer)

In deze podcast ga ik in gesprek met Corinne Keijzer, ze is expert op het gebied van social media marketing en heeft zich gespecialiseerd in LinkedIn Marketing. Daarnaast is ze auteur van een 6-tal boeken over LinkedIn. Zo kwam er eind vorig jaar haar meest recente boek uit dat heet ‘Meer succes met LinkedIn’. Verder is Corinne eigenaar van het bedrijf Digital Moves waarmee ze bedrijven helpt met hun social media strategie. Ik ben erg benieuwd naar haar verhaal. Veel plezier met luisteren.

more

Podcast #3: Starten met Marketing Automation (met Henrik Becker)

Een succesvolle implementatie van Marketing Automation

Kwalitatief hoogwaardige leads genereren dat wil toch elk bedrijf? Marketing Automation software kan je daarbij helpen. Maar bezint eer gij begint. Want als je niet weet wie je klant is en wat deze klant nodig heeft dan heeft is dit niet effectief. Hierover ging ik in gesprek met Henrik Becker. Henrik is Marketing Automation Specialist en heeft inmiddels diverse grote en kleine bedrijven begeleid bij het succesvol implementeren van Marketing Automation. Marketing Automation implementeren is niet simpelweg een tool installeren en beginnen. Het begint allemaal met de vraag: ‘Wie is je klant?’ In deze podcast bespreek ik daarom met Henrik de stappen die je moet doorlopen om kwalitatief hoogwaardige leads te generen door de inzet van Marketing Automation.

more

Podcast #2: Mijn Digital Marketing Tips voor 2018

Luister naar mijn Digital Marketing Tips voor 2018

Mijn Digital Marketing tips voor 2018. In deze podcast deel ik mijn belangrijkste inzichten. De volgende onderwerpen ga ik bespreken: Social Influencers Marketing, LinkedIn Marketing, Facebook/Instagram Marketing, Chatbot Marketing. Laat je bijpraten over de voornaamste ontwikkelingen en tactieken in digital marketing voor 2018.

more

Bereik Facebook vergroten

Help: mijn Facebook posts krijgen steeds minder bereik

Facebook gaat like en win acties bestraffen

Maandag 18 januari kondigde Facebook aan dat het Facebook pagina’s zal gaan bestraffen die bewust vragen om likes en shares en comments in haar publicaties.

In deze video vertel ik over de maatregelen en wat je kunt doen om organisch zichtbaar te blijven op Facebook.

more

LinkedIn Marketing

5 manieren om je bedrijf online op de kaart te zetten

 

Ik spreek regelmatig met ondernemers over marketing. Ik krijg dan vaak de vraag: ‘Hoe zet ik mijn bedrijf online goed op de kaart?’. Een van mijn eerste vragen is dan vaak: ‘Wat bedoel je precies met op de kaart zetten’? Vaak betekent dit dan dat zij graag zichtbaar willen zijn met het bedrijf voor de doelgroep. Als markteer heb ik daar vaak wel ideeën bij. Als je een doelgroep wilt bereiken zal je eerst moeten achterhalen wie je doelgroep eigenlijk is. De volgende stap is onderzoeken waar je doelgroep zich bevindt en hoe deze doelgroep graag aangesproken wilt worden.

 

In dit artikel geef ik een aantal tips die je kunnen helpen om in contact te komen met jouw potentiele doelgroep. Enjoy!

more