Een succesvolle implementatie van Marketing Automation
Kwalitatief hoogwaardige leads genereren dat wil toch elk bedrijf? Marketing Automation software kan je daarbij helpen. Maar bezint eer gij begint. Want als je niet weet wie je klant is en wat deze klant nodig heeft dan heeft is dit niet effectief. Hierover ging ik in gesprek met Henrik Becker. Henrik is Marketing Automation Specialist en heeft inmiddels diverse grote en kleine bedrijven begeleid bij het succesvol implementeren van Marketing Automation. Marketing Automation implementeren is niet simpelweg een tool installeren en beginnen. Het begint allemaal met de vraag: ‘Wie is je klant?’ In deze podcast bespreek ik daarom met Henrik de stappen die je moet doorlopen om kwalitatief hoogwaardige leads te generen door de inzet van Marketing Automation.
- Voor welke doelen je marketing automation kunt inzetten
- Verschillen tussen e-mail marketing en marketing automation
- Valkuilen bij de inzet van Marketing Automation
- Wat zijn de verschillen tussen een MQL en SQL?
- Waar moet je op letten bij het selecteren van een geschikt software pakket voor jouw organisatie?
Een melding ontvangen bij een nieuwe podcast?
In de volgende podcast ga ik het hebben over Messenger Marketing. Klik op deze link om een melding te ontvangen zodra deze live staat (let op deze link opent in Facebook Messenger).